V dnešní době máme k dispozici mnoho sbírek a databází her. Nicméně nám se často osvědčuje spíše spontání (ale strukturovaný) přístup ke tvorbě her. Naplňuje více potřeby dětí a lépe využívá prostředí než hra nachystaná dlouho dopředu.
Provedení | Pohybová aktivita |
Míra fyzického zapojení účastníků | Střední |
Míra náročnosti na interakci | Střední |
Úroveň obtížnosti programu | Základní znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Petr Suchý
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
- Základní principy tvorby her
- Ukázkové příklady
- Tvorba vlastní hry účastníky
- Pokud bude čas i hraní vybraných her
|
Základní vývojové fáze kluků a jak je podpořit formou hry a dalšími aktivitami.
Provedení | Přednáška |
Míra fyzického zapojení účastníků | Malá |
Míra náročnosti na interakci | Malá |
Úroveň obtížnosti programu | Základní znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Petr Suchý
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
Na semináři se budeme zabývat výchovou kluků, jejich potřebami, jak je naplnit a jak je podpořit. Odejdete bohatší o cenné rady, praktické tipy a zážitky. Diskuse a sdílení jsou na semináři vítané!!
Co se ještě mimo jiné dozvíte:
proč mají kluci jiné potřeby než holky?
že kluci potřebují i jiný způsob vedení, než jim poskytují maminky a učitelky?
proč kluci poslouchají více tatínky?
proč kluci snadno propadnou lenivosti a ztratí se ve víru dnešních lákadel požitků i zábavy?
proč kluci potřebují vzor ve svém tátovi a dalších mužích?
proč se kluci chtějí prát a soutěžit?
jak kluky motivovat?
co klukům v dnešní době chybí, aby mohli vyrůst ve správné muže?
proč bychom ke klukům při výchově měli přistupovat jinak, než k holčičkám?
proč někdy kluci mají problémy s disciplínou?
|