Seznam programů

DemoHráč

Seznámení s programem na zvyšování demokratických kompetencí, který lze volně využít i u vás v organizaci.

Provedení Workshop
Míra fyzického zapojení účastníků Malá
Míra náročnosti na interakci Malá
Úroveň obtížnosti programu Základní znalosti
Doplatek na místě
Lektor Ludmila Houdková
Zobrazit programy tohoto lektora
V Prázdninové škole Lipnice jsme ve spolupráci se slovenskou organizací Youthwatch vyvinuli dvoudenní zážitkový program, který umí zvyšovat demokratické kompetence. Jeho hlavním prvkem je larp. Je určený od 8.třídy výš (tedy i pro SŠ či VŠ), otestovaný a sepsaný do podrobné metodiky krok za krokem. Na workshopu vám ho představím tak, abyste ho mohli převzít a vyzkoušet i u vás.
Techniky reflexe

V programu se podíváme na různé techniky, jak vést reflexi po proběhlém programu.

Provedení Workshop
Míra fyzického zapojení účastníků Střední
Míra náročnosti na interakci Střední
Úroveň obtížnosti programu Základní znalosti
Doplatek na místě
Lektor Ludmila Houdková
Zobrazit programy tohoto lektora
Nasytíme společně databanku vašich technik, které používáte pro vedení reflexe. Workshop nebude zaměřený na to, jak klást otázky a jak tvořit strukturu reflexe, ale zaměříme se pouze na to, jaké lze používat pomůcky, jak pracovat s tělem, prostorem, pomocí kreativních technik, jak využít metaforu apod. Některé techniky si rovnou vyzkoušíme sami na sobě.
Modifikace her

Vyzkoušíme si, jak modifikovat existující hry pro dosažení stanovených cílů.

Provedení Workshop
Míra fyzického zapojení účastníků Střední
Míra náročnosti na interakci Střední
Úroveň obtížnosti programu Základní znalosti
Doplatek na místě
Lektor Ludmila Houdková
Zobrazit programy tohoto lektora
V programu si společně vyzkoušíme několik možností, jak modifikovat exitující hry pro dosažení různých cílů. Program bude interaktivní a nácvikový a společně ověříme, jestli lze určitých cílů dosáhnout třeba i pětiminutovým programem.
Vedení reflexe

V programu si sebezkušenostně osaháme základní strukturu vedení reflexe po proběhlém zážitkovém programu (např. hře).

Provedení Workshop
Míra fyzického zapojení účastníků Střední
Míra náročnosti na interakci Střední
Úroveň obtížnosti programu Základní znalosti
Doplatek na místě
Lektor Ludmila Houdková
Zobrazit programy tohoto lektora
Účastníci si na vlastní kůži zažijí drobnou hru a po ní odvedenou reflexi. Následně si budeme povídat o tom, jak to udělat, aby reflexe směřovala ke stanovenému cíli, kterými otázkami lze tento záměr podpořit a které jsou naopak často kontraproduktivní.