Seznámení s programem na zvyšování demokratických kompetencí, který lze volně využít i u vás v organizaci.
Provedení | Workshop |
Míra fyzického zapojení účastníků | Malá |
Míra náročnosti na interakci | Malá |
Úroveň obtížnosti programu | Základní znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Ludmila Houdková
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
V Prázdninové škole Lipnice jsme ve spolupráci se slovenskou organizací Youthwatch vyvinuli dvoudenní zážitkový program, který umí zvyšovat demokratické kompetence. Jeho hlavním prvkem je larp. Je určený od 8.třídy výš (tedy i pro SŠ či VŠ), otestovaný a sepsaný do podrobné metodiky krok za krokem. Na workshopu vám ho představím tak, abyste ho mohli převzít a vyzkoušet i u vás.
|
V programu se podíváme na různé techniky, jak vést reflexi po proběhlém programu.
Provedení | Workshop |
Míra fyzického zapojení účastníků | Střední |
Míra náročnosti na interakci | Střední |
Úroveň obtížnosti programu | Základní znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Ludmila Houdková
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
Nasytíme společně databanku vašich technik, které používáte pro vedení reflexe. Workshop nebude zaměřený na to, jak klást otázky a jak tvořit strukturu reflexe, ale zaměříme se pouze na to, jaké lze používat pomůcky, jak pracovat s tělem, prostorem, pomocí kreativních technik, jak využít metaforu apod. Některé techniky si rovnou vyzkoušíme sami na sobě.
|
Vyzkoušíme si, jak modifikovat existující hry pro dosažení stanovených cílů.
Provedení | Workshop |
Míra fyzického zapojení účastníků | Střední |
Míra náročnosti na interakci | Střední |
Úroveň obtížnosti programu | Základní znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Ludmila Houdková
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
V programu si společně vyzkoušíme několik možností, jak modifikovat exitující hry pro dosažení různých cílů. Program bude interaktivní a nácvikový a společně ověříme, jestli lze určitých cílů dosáhnout třeba i pětiminutovým programem.
|
V programu si sebezkušenostně osaháme základní strukturu vedení reflexe po proběhlém zážitkovém programu (např. hře).
Provedení | Workshop |
Míra fyzického zapojení účastníků | Střední |
Míra náročnosti na interakci | Střední |
Úroveň obtížnosti programu | Základní znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Ludmila Houdková
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
Účastníci si na vlastní kůži zažijí drobnou hru a po ní odvedenou reflexi. Následně si budeme povídat o tom, jak to udělat, aby reflexe směřovala ke stanovenému cíli, kterými otázkami lze tento záměr podpořit a které jsou naopak často kontraproduktivní.
|