Důvodů, proč vydávat "malý časopis" je celá řada. Rozhlasovému či televiznímu spotu věnuje člověk 30 sekund pozornosti, malý časopis si čte v průměru, podle rozsahu, půl hodiny.
Provedení | Workshop |
Míra fyzického zapojení účastníků | Střední |
Míra náročnosti na interakci | Malá |
Úroveň obtížnosti programu | Pokročilé znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Jiří Riki Řeháček
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
Jen pro ty, kteří chtějí vydávat svůj vlastní malý časopis! - LZE I TAKTO VYTVÁŘET KRONIKU!
Proč bychom měli vydávat v době internetu nějaké tištěné médium – malý časopis? Pro koho? S jakou náplní? Koho chceme oslovit? A jak? Formát, obsah, forma, typografie - text, lámání, fotografie, pérovky, výroba - tiskárny, polygrafie, PDF..., autorská práva, archiv….
Před lety byly vize, že po roce 2010 už nebudou skoro žádná tištěná média. Tyto vize se nepotvrdily a přiznejme si, že tomu tak brzo ani nebude. Je sice pravda, že nová média pomalu vytlačují klasický tisk z pultů novinových stánků, ale denně vznikají a zanikají různá periodika.
|
Jak vytvářet adresáře * Jak komunikovat s novináři * Proč mít "tiskového mluvčího" * Tisková zpráva * Tiskové oznámení
Provedení | Diskuse |
Míra fyzického zapojení účastníků | Velká |
Míra náročnosti na interakci | Střední |
Úroveň obtížnosti programu | Pokročilé znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Jiří Riki Řeháček
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
V současné době je problém se dostat do médií, protože nejde o korupci, aféry, zločiny..., a tak je potřeba vše řešit jinak.
|