Téma: fantasy. Live-action roleplay, tedy zážitková hra, ve které ztvárňujete postavu. V komorní verzi skrze jednání s ostatními postavami plníte cíle a řešíte vzájemné vztahy.
Provedení | Jiné |
Míra fyzického zapojení účastníků | Střední |
Míra náročnosti na interakci | Velká |
Úroveň obtížnosti programu | Základní znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Jakub Syrovátka
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
Hrdinové se sejdou v hospodě, aby se s bardkou Frenikou domluvili na další výpravě s cílem skolit zeleného draka. Hostinský však na místo nechá odvézt jen čtyři dobrodruhy, víc jich nezaplatí. Proto si k sobě musí Frenika vybrat jen tři dobrodruhy. Někteří z nich se znají, ale v hospodě jsou i nové tváře. Dobrodruzi však skrývají nejedno tajemství a než skupina vyrazí za drakem, možná bude vše úplně jinak. Hra zabere pravděpodobně 130 minut.
|
Skupinová cvičení a hry, které rozvinou vaše kreativní jednání nejen na jevišti, ale vlastně kdekoliv a kdykoliv ve vašem životě.
Provedení | Workshop |
Míra fyzického zapojení účastníků | Velká |
Míra náročnosti na interakci | Velká |
Úroveň obtížnosti programu | Základní znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Jakub Syrovátka
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
Skrze pozornost ke kooperaci ve skupině, skrze komunikaci ke vtipu a situaci. Cílem je nejen naučit se divadelně improvizovat, ale také reagovat na nečekané, myslet, jak se v angličtině říká „outside the box“, používat slova a pohyb různými způsoby. Začneme úplnými základy improvizace na jevišti, zahrajeme si improvizační hry, a společně se postavíme strachu být sami sebou před ostatními. Takové dovednosti můžete využít i při vedení programu či jeho osvěžení scénkami a rolemi. Těším se na vás!
|
Téma: politické drama. Live-action roleplay, tedy zážitková hra, ve které ztvárňujete postavu. V komorní verzi skrze jednání s ostatními postavami plníte cíle a řešíte vzájemné vztahy.
Provedení | Jiné |
Míra fyzického zapojení účastníků | Střední |
Míra náročnosti na interakci | Velká |
Úroveň obtížnosti programu | Základní znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Jakub Syrovátka
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
Hra se odehrává ve Farye, fiktivní jihoamerické ostrovní zemi, ve které se historie vyvíjela podobně jako v Kubě. Stanete se členy ústředního výboru komunistické strany a blízkými vůdce Ernesta Beniho, který náhle zemřel na mozkovou mrtvici. Vaším úkolem bude udržet si svoji pozici, získat větší moc nebo prosadit společenské změny v chaosu, který je po smrti despotického vůdce nevyhnutelný. Jaké tendence se ve Farye prosadí? Komu naopak hrozí, že bude označen za zrádce a zmizí kdo ví kam?
|
Téma: sci-fi/osudové drama. Live-action roleplay, tedy zážitková hra, ve které ztvárňujete postavu. Skrze jednání s ostatními postavami plníte cíle a řešíte vzájemné vztahy.
Provedení | Jiné |
Míra fyzického zapojení účastníků | Střední |
Míra náročnosti na interakci | Velká |
Úroveň obtížnosti programu | Pokročilé znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Jakub Syrovátka
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
Hra je založena na vesmíru Duny od Franka Herberta. Dva po generace znepřátelené rody zvané Ginaz a Moritani se s vládou Barona Kaydena Ginaz a Vikomta Artura Moritani začaly trochu sbližovat. Alespoň do té míry, že tomu Imperátor ani Řád Bene Gesserit nevěnují pozornost. Dokonce by se mohly sblížit i následníci těchto dvou rodů a válečná sekera by mohla být provždy zakopána. Na vzdálené pouštní planetě Arrakis se však právě odehrávají události, které zamíchají kartami i na Svátcích míru, které spolu oba rody pořádají. Imperátorská loď právě podnikla drahou cestu, aby mezi rody vnesla Změnu.
(hra je poměrně obtížná pro většinu postav, vyžaduje minimální znalost vesmíru Duny, může obsahovat lehké souboje s maketami mečů)
|
Téma: sci-fi/rodinné drama. Live-action roleplay, tedy zážitková hra, ve které ztvárňujete postavu. Skrze jednání s ostatními postavami plníte cíle a řešíte vzájemné vztahy.
Provedení | Jiné |
Míra fyzického zapojení účastníků | Střední |
Míra náročnosti na interakci | Velká |
Úroveň obtížnosti programu | Pokročilé znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Jakub Syrovátka
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
Píše se rok 2041. Na okraji středočeského kraje má svoji luxusní vilu František Dvořák, jeden z předních zaměstnanců Organizace, která vyvinula technologii, která umožňuje obnovu života lidem, kteří zemřeli na následky zranění. František pro svého bratra Jana pořádá oslavu 45. narozenin. Na oslavu přijíždí hlava rodiny, babička Sylva, i její odloučená sestra Dada, která technologii obnovy příliš nepodporuje. Tento večer se odhalí nejen rodinná tajemství, ale možná i něco mnohem nebezpečnějšího.
(inspirováno českým filmem Bod obnovy)
|
Téma: post-apo/dystopie/vztahová hra. Live-action roleplay, tedy zážitková hra, ve které ztvárňujete postavu. Skrze jednání s ostatními postavami plníte cíle a řešíte vzájemné vztahy.
Provedení | Jiné |
Míra fyzického zapojení účastníků | Střední |
Míra náročnosti na interakci | Velká |
Úroveň obtížnosti programu | Základní znalosti |
Doplatek na místě | |
Lektor |
Jakub Syrovátka
Zobrazit programy tohoto lektora |
Detailní popis
Hra se odehrává v post-apokalyptickém Šedém městě, které údajně jako jediné přežilo šíření smrtelného záření, tzv. chromalinie, která pohltila většinu světa. Stalo se tak díky vynálezu Šedometů, které blokují ono záření, ale také znemožňují lidem vidět barvy. Vládnoucí vědecká organizace město uzavřela do vysokých zdí a postupně nastolila totalitní režim, který je založen na zákazu barev. Proto vznikla odbojová skupina zvaná Barvíři, která spojuje nespokojené lidi z chudých čtvrtí se zbytky odbojové inteligence. Nedávno však zemřel zakladatel Barvířů a vedení předal svému zástupci, se kterým nesouhlasí všichni členové vnitřního kruhu odboje. Cílem předních odbojářů je mezi sebe zvolit další členy vnitřního kruhu a následně vybrat první misi, na kterou Barvíři vyrazí bez zakladatele. Není však jisté, že každý z nich má s Barvíři dobré úmysly, vztahy jsou mezi odbojáři natolik propletené, že se kdykoliv může něco pokazit a zamotat.
|