Akce je přístupná komukoliv z veřejnosti. Účastníci CVVZ však musí být starší 18 let. Tato podmínka je zde především proto, abychom narušili směr, kterým se CVVZ v posledních letech vydávala. CVVZ není základní školení, CVVZ je prostor pro rozšiřování praxe. CVVZ je výměna, nadstavba, informace navíc.
Je samozřejmé, že spousta organizací má ve svých řadách některé vyspělé a zkušené jedince nižšího věku, kteří jsou schopni nabízet, prezentovat a především rozvíjet to, co už znají. Máte-li takové, vezměte je s sebou na CVVZ, poslouží Vám k tomu tzv. Garant.
Dalo by se říci, že garant je jakousi vstupenkou na CVVZ. Vstupenkou pro účastníky mladší osmnácti let (15 - 17 let věku). Což znamená, že jeden dospělý člověk s sebou může na akci "přibalit" jednoho nebo dva účastníky mladší osmnácti let. A to tak, že se nejdříve zaregistruje on sám a dostane přidělené identifikační číslo (ID). Toto ID pak sdělí tomu, koho je ochoten si vzít "s sebou". Dotyčný se pak registruje za sebe - po zadání data narození jej systém vyzve k tomu, aby zadal ID svého garanta. Uvedené identifikační číslo garanta (účastník či lektor) lze použít maximálně dvakrát. Ve výsledku tak skutečně nejde o definitivní vyloučení mladších účastníků.
Garant má v systému CVVZ pouze funkci "výběrčího" a jakéhosi "duchovního" vůdce mladšího účastníka, nemusí jej držet za ruku, ani mu vybírat programy. Jde jen o to, aby dokázal na počátku zhodnotit a říct: Ano, tenhle člověk má co vyměňovat, má co rozvíjet, a stojí za to, abych mu účast na CVVZ umožnil.
Přihlášení není nic složitého. Na tomto webu najdete vlevo dole tlačítko registrace. Zde si založíte svůj účet, vyplníte vše možné i nemožné a stanete se tak účastníkem CVVZ 2010. Vyberete si ze zmiňovaných programů,objednáte jídlo, nocleh, odškrtáte vše důležité a je hotovo.
Ano, a tento zájem uvítáme. Na akci tohoto rozsahu je potřeba spousta dobrovolníků, kteří pomohou s přípravou a hlavně organizací celé akce. Pokud máte zájem obraťte se na Kateřinu Zelenkovou nebo Lukáše Tlapáka, kteří působí jako koordinátoři dobrovolníků. Kontakt najdete opět na hlavní stránce vpravo.
Ano, tato možnost tu je. Budeme mít k dispozici stoly, židle i karotonové nástěnky, které bude možno využít. Opět se prosím obraťte na Matěje Zelinku s přesným požadavkem.
390 Kč..........zaplacení do 30. září 2010
440 Kč..........zaplacení do 5. listopadu 2010
490 Kč..........zaplacení na místě
Účastnický poplatek zasílejte na č. účtu 213814462/0300, jako variabilní symbol uvádějte vaše ID. V případě placení více účastnických poplatků najednou je vypište do kolonky "vzkaz pro příjemce".